Zahtevki in vračila
Poškodbe pri pošiljanju
Lekcija naučena:
Priložite fotografije poškodovanega dela izdelka + fotografijo zunanje škatle v poškodovanem delu (tudi če škatla ni strgana). Priporočamo, da poškodovanje paketa ob prevzemu prijavite dostavljavcu in napišete obrazec, da blago prevzemate s pridržkom, sicer s podpisom ob prevzemu soglašate, da paket prevzemate brez pridržka in postanete lastnik blago.
Reklamacijo mehanskih poškodb na izdelku, ki ob prevzemu pošiljke niso bile vidne, je potrebno uveljavljati takoj po prejemu pošiljke, najkasneje pa v 24 urah od prevzema blaga. Naročnik je dolžan dokazati, da mehanskih poškodb na izdelku ni bilo mogoče odkriti v 24 urah niti s temeljitim pregledom. Kupec bo lahko uveljavljal reklamacije iz naslova naknadno odkritih napak tako poškodovanega blaga le, če dokaže, da je imelo blago reklamirane napake že ob prevzemu od prevoznika. Če je vaše blago poškodovano in nimate pisne prijave škode, nas nemudoma obvestite preko tega obrazca. Blago pakiramo v kvalitetne škatle z zaščitnimi elementi, ki jih pred odpremo pregledamo in posnamemo s kamero od pakiranja do dostave blaga kurirju. Tudi vsi ukrepi ne bodo preprečili poškodb blaga, če bo blago vrženo na tla. Zadevo bomo poskušali čim prej rešiti v vašo korist.
Izpolnite:
Pritožba glede izdelka
Lekcija naučena:
Garancija 5 let velja za napake v materialu in proizvodne napake. Ne odgovarjamo za mehanske poškodbe, ki so nastale zaradi nepravilne uporabe. Garancija se ne nanaša na obrabo materiala v garancijskem obdobju. Šotori so namenjeni rednemu zlaganju in postavljanju. Pri nenehni ali zelo pogosti uporabi se lahko material obrabi v garancijskem obdobju. Ne prodajamo trajnih pokrovov, ki se uporabljajo brez nadzora v vseh vremenskih pogojih.
Šotori so zelo odporni na močan veter, če so pravilno* pritrjeni na tla, šotor prenese tudi močnejše obremenitve vetra. Če pa šotor sploh ne pritrjujete ali ga slabo pritrjujete in se šotor začne premikati, se lahko šotor zlomi/poškoduje tudi pri šibkejšem vetru, garancija pa se ne nanaša na mehanske poškodbe. Kot lastnik šotora ste odgovorni za šotor in ne prevzemamo odgovornosti za škodo na premoženju, ki izhaja iz nepravilne uporabe in neupoštevanja navodil.
Vaša zavarovanje pred nepričakovanimi dogodki, na katere se garancija ne nanaša (mehanske poškodbe konstrukcije), je naša garancija. Rezervni deli konstrukcije v vrednosti max. 15 € brezplačno do razprodaje (več informacij v splošnih pogojih poslovanja). Po fotografskem dokazilu nove poškodbe 1 leto od prevzema blaga imate dele v vrednosti do 15 € brezplačno in plačate samo prevoz rezervnih delov s kurirjem. Če se poškodujejo deli v višji vrednosti kot 15 €, se vam deli zaračunajo v skladu z aktualnim cenikom minus 15 €.
Razlaga: *Pravilno pritrjevanje pomeni, da se šotor ne premika, noge so pritrjene na mestu in se ne premikajo. Glavno pritrjevanje pomeni pritrjevanje s peskovnimi vrečkami ali klinčki, ki ste jih prejeli brezplačno s šotorom. Sekundarno pritrjevanje (ni glavno) so napenjalna vrvica s klinčki, ki se vežejo na 4 vogale strehe in se nato napnejo na stran.
Izpolnite:
Vračilo blaga v 14 dneh od prevzema brez navedbe razloga in odstopa od pogodbe
Lekcija naučena:
Le *potrošnik ima pravico brez navedbe razloga odstopiti od kupoprodajne pogodbe v 14 dneh. 14. dan začne teči z dnem, ko kupec ali od njega pooblaščena oseba prevzame blago. Potrošnik je dolžan o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe nemudoma obvestiti prodajalca.
Potrošnik, za katerega je blago izdelano po posebnih zahtevah (npr. tisk šotora) - po meri, nima pravice do odstopa od nakupne pogodbe v 14 dneh brez navedbe razloga.
V primeru odstopa od pogodbe je potrošnik dolžan blago vrniti prodajalcu nepoškodovano in **nerabljeno z dokazilom o nakupu pri prodajalcu (račun). Prodajalec ne odgovarja za morebitno izgubo ali poškodbe med transportom.
Pojasnilo:*/***Potrošnik: fizična oseba, ki pri sklenitvi pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne ali komercialne dejavnosti.
**Neuporabljeno pomeni preizkusiti blago v pogojih in v obsegu, ki bi ga kupec lahko opravil v fizični trgovini, t.j. v čistem okolju in po navodilih.
Odstop od pogodbe - Obrazec
Če želite kot potrošnik odstopiti od nakupne pogodbe in izpolnjujete pogoje, prosimo, izpolnite spodnji obrazec.